Golden Rose is een internationaal cosmeticamerk dat staat voor schoonheid en alleen de beste producten verkoopt waarbij ethische verantwoording voorop staat.
Alles in de webshop is dermatologisch getest, dierproefvrij, parabeenvrij én vegan.
De webshop was flink verouderd en toe aan een upgrade. We hebben een nieuw ontwerp gemaakt en diverse optimalisaties in de back-end doorgevoerd. Het resultaat? Een mooie, gebruiksvriendelijke én snelle shop waar je eenvoudig jouw favoriete make-up shopt.
Klanten van Golden Rose vinden het belangrijk om te weten welke keurmerken een product heeft. We hebben daarom dynamische labels gemaakt, die per product aangevinkt kunnen worden.
Om de doelgroep in verschillende fases te bereiken zetten we social media campagnes in.
“Voor Golden Rose werd het tijd voor een nieuwe webshop. Het is ontzettend lastig om make-up duidelijk weer te geven op een beeldscherm. Daarnaast is vindbaarheid, gemak en duidelijke informatie superbelangrijk.
Het team van Blub is voor ons aan de slag gegaan! Tijdens de eerste gesprekken kregen wij meteen het gevoel dat we begrepen werden. Dit bleek inderdaad zo te zijn toen we de eerste presentatie van onze nieuwe webshop kregen. Deze voldeed vrijwel meteen aan onze wensen!
De snelle reacties, het meedenken, het denken in oplossingen en de ervaring van Blub zorgden voor een hele fijne samenwerking en een geweldig eindresultaat.
Omdat de website voor ons nu al een groot succes is, gaat Blub ook voor ons aan de slag met het marketinggedeelte om Golden Rose naar een hoger niveau te tillen. We zijn zeer tevreden over de samenwerking en resultaten! Het team is naast vakkundig ook nog eens ontzettend behulpzaam en gezellig!”