Project omschrijving

                     PORTFOLIO

De Beste Wijn Bij

Een totaal nieuw concept. Zo kunnen we deBesteWijnBij wel omschrijven. Dit nieuwe concept moest van de grondaf worden opgebouwd. Zo moest er een naam, logo en huisstijl bedacht worden. Om aandacht te verkrijgen adviseren wij op het gebied van marketing en social media invulling en denken wij mee aan de beste strategie voor deBesteWijnBij.

DeBesteWijnBij wil de ultieme wijnspijs beleving creëren. Bij elk gerecht past een wijn die de smaak nog sterker maakt dan dat het was. Deze beleving toevoegen is de toegevoegde waarde van deBesteWijnBij.

Bekijk website
                     PORTFOLIO

Logo & Huisstijl

Een bedrijf begint natuurlijk met een product en een logo+huisstijl. Het liefst is het logo en huisstijl een verlengde van het product van het bedrijf. Zo is er voor deBesteWijnBij een passend logo en huisstijl bedacht. Het logo is namelijk een afdruk van een wijnglas met daarbij de naam deBesteWijnBij. De kleur die de huisstijl vormt is rood, afkomstig van de rode wijn die gedronken wordt.

                     PORTFOLIO

Logo & Huisstijl

Een bedrijf begint natuurlijk met een product en een logo+huisstijl. Het liefst is het logo en huisstijl een verlengde van het product van het bedrijf. Zo is er voor deBesteWijnBij een passend logo en huisstijl bedacht. Het logo is namelijk een afdruk van een wijnglas met daarbij de naam deBesteWijnBij. De kleur die de huisstijl vormt is rood, afkomstig van de rode wijn die gedronken wordt.

Recepten/ blogs

DeBesteWijnBij biedt naast verschillende wijnen ook recepten aan. Deze recepten worden door onder andere healty chef Mathijs Vrieze bedacht. Wanneer deBesteWijnBij een nieuwe wijn aan het assortiment toevoegt bedenkt hij een recept op maat die daar perfect bij past. Daarnaast worden er ook recepten bedacht voor populaire gerechten die thuis worden bereidt.

                     PORTFOLIO

Marketing

Om deBesteWijnBij te vermarkten maken we gebruik van diverse marketingkanalen. Zo worden er advertenties op Google geplaatst om mensen te bereiken die geïnteresseerd zijn in wijn en spijs. Ook social media advertenties worden ingezet om de doelgroep te benaderen. Waar Google vooral gericht is op sales draait het bij social media ook om de naamsbekendheid en engagement.

Naast betaalde advertenties, plaatsen we ook organische berichten op social media. Hier delen we de nieuwste wijnen, acties, kookvideo’s, recepten en andere relevante berichten.

                     PORTFOLIO

Bekijk ook onze andere projecten

Alle projecten